اس ام اس عاشقانه

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

عزیزم هیچ می دانی

 

جزئیات چشمهایت

 

کلیات زندگی من است ؟!

 

.

 

.

 

.

 

اسراف میکنم در دوست داشتنت

 

خدا

 

اسراف کنندگان ِ عاشق را

 

دوست دارد … !

 

.

 

.

 

.

 

تمام پادگان یخ زده است

 

سیم خاردارها را شالگردن می‌ کنم

 

و تمام شب ،‌

 

تو را قدم می زنم

 

.

 

.

 

.

 

می‌ بینی ؟

 

سربازم

 

ولی از عشق ِ تو

 

سر باز نزده ام

 

.

 

.

 

.

 

تا بی نهایت باید رفت تا طعم عشق را چشید

 

تا به یار گفتم چنین … رفت ، از عشق من چیزی ندید

 

.

 

.

 

.

 

همه یهویی ها خوبن :

 

یهویی بغل کردن

 

یهویی بوسیدن

 

یهویی دیدن

 

یهویی سورپرایز کردن

 

یهویی بیرون رفتن

 

یهویی دوست داشتن

 

یهویی عاشق شدن

 

اما امان از یهویی رفتن . . .

 

.

 

.

 

.

 

فهمیده‌ ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات

 

مثل عشق ، قیمت دارد

 

تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

 

.

 

.

 

.

 

گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند

 

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .

 

.

 

.

 

.

 

لبانت را می بوسم

 

قند ِ دلت آب می شود

 

و تا ابد

 

نمک گیر

 

شیرینی لبان تو می شوم

 

.

 

.

 

.

 

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند …

 

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو …

 

.

 

.

 

.

 

در قرن ما تعریف عشق گره خوردن “تن ها “ست نه پیوند قلبها !

 

.

 

.

 

.

 

گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه

 

اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی …

 

.

 

.

 

.

 

حســــــــ بودنت قشنگ تریـــــن حس دنیاست

 

تو که باشی …

 

هر روز را … نـــــه !

 

هر ثانیه را … عشـ♥♥ـق است !!

 

.

 

.

 

.

 

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

 

حسی است ؛

 

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …

داشتم با خودم رفقای با مرامم رو میشمردم دیدم تازه با تو میشه … یکی !

 

در خاطری که تو هستی …
دیگران محکومند به فراموشی !

 

من
برای دوست داشتنت
مدت هاست آماده ام
اما
امان از تو
امان از زن ها
همیشه دیر حاضر می شوید …

 

چهار فصل که حرفه …
فصل پنجمی هست به نام تو ، به هوای تو …

 

تمامت را یک جا
با هم مى خواهم
به رویم نیاور
زیاده خواهى ام را …

 

تمام خستگی هایت را یک جا می خرم !
تو فقط قول بده … صدای خنده هایت را به کسی نفروشی !

 

یه وقتایی هست که به اس ام اس دادن اعتیاد نداری
به اونی که هی اس ام اس میدی عادت داری چون دوستش داری !

 

دیکتاتور تویی و آغوشت !
که هر بار مرا تسلیم می کند !

 

امشب از آن شب هایی است که دل هوای آغوشت را کرده …
افسوس که جز پاهای بغل کرده ام مهمانی ندارم

 

آدم ها وقتی به یه چیزی نگاه کنند شبیه اون میشن
تو به چی نگاه کردی که شبیه ماه شدی ؟

 

با عشق باریدم ، اما چه حیف که با چتر آمدی …

 

شانه های عاشقان گر تکیه گاه اشک هاست
پس چرا بر شانه ام اشکی نمی ریزد کسی ؟

 

منی که کنارش تو نباشد بزرگترین پارادوکس دنیاست …

نظرات شما عزیزان:

دخی جیگرررر
ساعت15:23---17 مهر 1392
سلااااام.خیلی وب قشنگی داری جالب بود.موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 / 7 / 1392برچسب:, ] [ 6:17 بعد از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه