10 نکته برای دروی از وسوسه خیانت کردن به عشق

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

1- زمانی که ازدواج می کنید مطمئن باشید همسرتان تنها فردی است که باید نیازهای احساسی و جنسی تان را برطرف کند. اگر عشق، اعتماد و احساسات شما به اندازه کافی قوی باشد، می توانید در مقابل همه وسوسه های خیانت مقاومت کنید.

2- این واقعیت را بپذیرید که شما دیگر مجرد نیستید، بلکه ازدواج کرده اید و مسوولیت دارید که به پیمان زناشویی تان احترام بگذارید. ازدواجتان را از هیچ کس پنهان نکنید. به همکاران و دوستانتان بگویید که زندگی مشترکِ شادی دارید و در هر فرصت مناسبی، همسرتان را با خودتان همراه کنید.

3- به جنس مخالف خود هیچ فرصتی ندهید که از طرز نگاه، رفتار یا حرف هایتان گمان کند که به او احساسی دارید. وقتی با فردی که همسرتان نیست، با عشوه و دلبری یا خیلی خودمانی حرف می زنید و رفتار می کنید و لباس های تحریک آمیز می پوشید، به یاد داشته باشید که به نحوی در حال خیانت هستید.

4- خودتان را در شرایطی قرار ندهید که در مکانی نامناسب با جنس مخالف تنها بمانید. چنین شرایطی می تواند شما را به عمل خیانت وسوسه کند یا باعث شود مورد سوء استفاده قرار بگیرید.

5- اگر کسی به هر نحوی می خواهد با شما ارتباط برقرار کند، به او بگویید هیچ علاقه ای به چنین روابطی ندارید، چون ازدواج کرده اید و زندگی شادی دارید و در واقع عاشق همسرتان هستید. خیلی محکم و قاطعانه عمل کنید و احتمال ایجاد هرگونه ارتباطی را با او از بین ببرید. درباره مشکلاتی که با همسر خود دارید، با جنس مخالف صحبت نکنید.

6- از مصرف مواد مخدر و الکل اجتناب کنید، زیرا این مواد می توانند شما را به کارهایی وادارند که بعد موجب پشیمانی تان خواهد شد.

7- همیشه همسرتان را از اتفاق هایی که در زندگی تان می افتد، مطلع کنید. صادق باشید و آنچه را که احساس می کنید باید همسرتان بداند، از او پنهان نکنید.

8- گذشته از خطر بارداری یا ابتلا به بیماری های آمیزشی، درک روشنی را از پیامدهایی که روابط نامشروع ممکن است برای شما و همسرتان داشته باشد، مد نظر قرار دهید. با خود فکر کنید که اگر همسرتان متوجه شود، چه اتفاقی خواهد افتاد و با توجه به آنچه از دست می دهید، آیا چنین روابطی ارزش دارد یا نه. همچنین فکر کنید اگر همسرتان به شما خیانت کند، چه احساسی خواهید داشت.

9- به تمام جوانب ارتباطی تان توجه نشان دهید و همه مشکلات را در این باره بی درنگ بررسی و برای آن راه حل پیدا کنید. اگر مشکل شما مواردی همچون مسائل مالی، روابط جنسی یا هر مورد دیگری است، خیلی زود باید برطرف شود. زمان مفیدی را به طور منظم با همسرتان سپری کنید و با هم برای رشد رابطه تان تلاش کنید.

10- همسرتان را در اولویت قرار دهید. ازدواج موفق به طور اتفاقی رخ نمی دهد، بلکه باید باید رسیدن به آن تلاش کنید؛ به ویژه وقتی زوجین درگیر کار، بچه داری و مسوولیت های خانه هستند، رعایت این نکات بسیار مهم به شمار می آید؛ اما اولویت با همسر و نیازهای اوست.

 

 

نظر یادتون نره


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت22:23---28 شهريور 1392
man k shohar nadaram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 1:42 بعد از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه