سری دوم اس ام اس های عاشقانه

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

حکم اعدام بود
بوسه ای بر طناب زد
دادستان گفت :آقای زندانی این چه کاریست.
گفت به سلامتی طناب که نمیزاره بیافتم. که ادما بد زمینم زدن.
.

.
سوال من از تو این است :
چرا در آینه چشم های تو تصویر من پیدا نیست ؟

.

.
بهم نگفته بودی بابات دزده...
آسمون شبو با همه ستاره هاش دزدیده گذاشته تو چشمای تو
میتونی ی نقشه برام پیدا کنی؟؟؟چهار ساله تو آسمونا گم شدم

.

.
اینوهمیشه یادتون باشه هیچکس وفا را نیاموخت که به دیگران بیاموزد
.


.
اینوهمیشه یادتون باشه هیچکس وفا را نیاموخت که به دیگران بیاموزد
.

.
مـــن ســـزاوار ایـــن " فراموشـــی " نبـــودم ...
همانطـــور کـــه تـــو ,
لایـــق ایـــن " عشـــق " نبـــودی

.

.

.

ـــآنقدر در تـــــــــــو غــرق شـــده ام..
که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم!!
عشـــــــــــق یعنى همین...
.

.
وقتی دلت گرفته از بعضیا داری گریه می کنی مادرت میاد بغلت می کنه و میگه گریه نکن تو دیگه مرد شدی..
وقتی میبینه نه دلت خیلی پره اونم گریش میگیره
تجربه کردم..
سلامتی همه مادرا..مادرایی که عشق پسرشونن.عشق واقعی.

.

.
باهم که قدم میزنیم ...حسودی اش میشود آفتاب .
چرا که هیچگاه قدم نزده است با ماه !اما من ....
با ماه زندگی ام قدم زده ام ...

.

.
بعضی هارا هرچقدر هـم که بخواهی ؛“تمام” نمی شوند.همش به آغوششان بدهکار میمانی ! سکوتشان خالی میکند دل آدم را …آرامش صدایشان را کم می آوری !هر دم هر لحظه “کم” می آوریشان …آخ که چقدر کم دارمت
.


.
به من واقعا که حق داری بخندی و با اون نگاهت منو به رگباری ببندبی ک بدتر از صد تا گلوله سرب داغه من فکر. میکردم. باتو طلوع صبحه اخه
.

.
گه گاه به خود تلنگری می زنم که نکند خواب باشم، خوابی شیرین تر از عسل، خوابی که در آن جای جای سینه ام تو را در خود دارد، از خالقت خواستم مرا از این خواب بیدار نکند، بگذار بخوابم، خواب تو شیرین است.

.

.

در شکفتم که در این مدت ایام فراق
برگرفتی ز حریفان دل ودل می دادت
شادی مجلسیان در قدم و مقدم توست
جای غم باد بر آن دل که نخواهد شادت
.
 
.
چون پیاله دلم از توبه که کردم شکست
همچو لاله جگرم بی می و خمخانه بسوخت
ماجرا کم کن و بازا که مرام دم چشم
خرقه از سر به درآورد و به شکرانه بسوخت

.
 
.
آشنایی نه غریب است که دلسوز من است
چون من از خویش برفتم دل بیگانه بسوخت
خرقه زهد مرا آب خرابات ببرد
خانه عقل مرا آتش میخانه بسوخت

.

.
کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند ثانیه های
بی تو
.


.
خیلی وقته تک و تنهام،توی باغی از ترانه
منتظر واسه یه خوبی ،یه رفیق بی بهانه
توی دنیای پر از گل، واسه عالمی غریبم
میون این همه خوبی، این منم که بی نصیبم
.

.
آدمک ابرا سیاهن
آدما چه بی پناهن
همشون مثل مسافر
توی نیمه های راهن
لب ها بسته چشما گریون
همه جا رنگ زمستون
تا دلت بخواد پرنده ، همه زخمی همه بی جون

.

.

.اگر زن دیگری مرد شما را دزدید، هیچ انتقامی بهتر از آن نیست که بگذارید نگهش دارد!

"مردان واقعی دزدیده نمیشوند"...
.

.
دوسـ دارمــ وقـتـی کـه چـشـمـاتـو مـیـبـنـدی ...
بـا مـن بـه دردای ایـن دنـیـا مـیـخـنـدی ...
آروم مـیـشـم بـگـی از غـمـات دل کـنـدی ...
بـیـا بـه هـم بـگـیـم دوسِـت دارم ...

.

.
بگو تمام تـــــــــو مال مــــن است
دلــــــــم میخواهد
حســـادت کنم به خـــــــودم…

.

.
از استخوانم برایت قلمی می سازم و از خونم مركب تا برایت بنویسم دوست دارم.
.

 

 

نظر یادتون نره لطفا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 11:39 بعد از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه