اس ام اس های عاشقانه سری اول

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

چه فرقی دارد

پُشت میله ها باشی

 

یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن

 

وقتی که آرزوهایت

 

در حبس باشند

 

***

 

آنان ک بودنت را قدر نمیدانند رفتنت را نامردی میدانند..

 

***

 

میدونی از کجا بفهم طرف دوست داره بهش شب یه اس ام اس بده بگو من دوست ندارم اگه طرف تا صبح اس ام اس داد و زنگ بزن بدون واقعا دوست داره اما اگه واقعا هیچ اس ام اسی نداد و گفت چه بهتر منم دوست ندارم بدون اون طرف واقعا بهت هیچ علاقه ای نداره .این من که از دیروز تا حالا عشقم بهم یک اس ام اس نداده

 

***

 

همین که تو می دانی

 

“دوستت دارم”

 

کافیست …

 

بگذار

 

خفه کند خودش را ...

 

دنیـا !!!

 

***

 

یـّــه روز

 

پـّشـّیـّمـّون مـّیـّشـّی

 

وقـّتـّی دیـگـّه کـّسـّی

 

نـّصـّفـّه شـّب،

 

پـّــشـّت یـّک دنـّیـّا سـّـیـّـم...

 

دلـّش واسـّه خـّنـّده هـّات نـّلـّرزه..

 

***

 

بفـهـــم لعنـتـــی...

 

یـکبـــــار هـــم بفـــهـم!‌!!

 

ایــن اسمــش "قلـــب" اســت...

 

همـــان که در دستــــت بـازیـــش مـــی دهــــی را مــی گویـــم...عروســـکت!

 

اسمــش "قلــــب" اســـت...

 

مــی تپیـــــد قـبــــل تــــو!

 

رنـــگ داشــــت ! امیــــد داشــــت...

 

"تــــــو" ســـردش کــردی

 

سـنگــــش کـــــردی

 

تـنگـــــش کــــردی .... دیـــــگر نـفــــس نـــدارم!

 

پــــــــــس بـــــــــده ... مـــــــن قـلبــــــــــم را مــــــی خـــــواهـم؟؟؟؟؟؟؟

 

***

 

چتــــــــــرهم که بازکنی....بی فایده است...

 

خیس خجالت میشوی...زیرباران خوبیهایم....!!!

 

***

 

درود بر ادم های که وقتی میفهمند چقدر دوسشون داری بازم ادم میمونند...

 

***

 

بــــــرگرد...

 

چون من نگذاشتم روی صندلی تو هیچکس بنشیند....

 

حتی"غـــــــــبار"

 

***

 

بوئیدنت که هیچ

 

بوسیدنت که هیچ

 

هر شب هزار بار در آغوشت

 

حتی اگر ز شوق بمیرم ؛ باز

 

... گویای عاشقانه ی قلبم نیست ...

 

این عشق چیست بی پدر و مادر ... ؟

 

دیوانه کرده هم تو و هم من را !

 

***

 

اشــــــــــک های نیامدنت روی گونه هایم ماسیـــــد....

 

نبوس!!!

 

نمک گیر می شوی...

 

***

 

من تمنا کردم

 

که تو با من باشی

 

تو به من گفتی: هرگز، هرگز!

 

پاسخی سخت و درشت

 

ومرا غصه این هرگز، کشت.....

 

***

 

چه صدائیست که پیچیده در این جنگل مرگ ؟

 

چه کسی تیشه بر این شاخه ی افتاده زمین می کوبد؟

 

این تبر مال تو نیست؟

 

دستها آن تو نیست ؟

 

تو چه محکم و چه کاری و چه با عشق و علاقه!

 

به من شاخه ی افتاده ی خشکیده تبر می کوبی!

 

آی آرام بزن می شکند عمق سکوت

 

وای آرام بزن تا نکنم آه تو را!

 

جمع کن هر چه شکستی؛

 

دل من هیزم خوبی شداست !!!

 

آتشی بردل من زن که ببینی؛

 

عشق هم می سوزد ! خوب هم می سوزد

 

***

 

گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است.داشتن بعضی ها تنهاترت میکند...

 

***

 

کــاش مَن دیگــَری بودمــــ ....

 

مــی نشستمــ روبِـروی خـودَمـــ

 

ســر تــا پـــا گــوش مـی شدَمـــ

 

تــا ببیَمـــ حـَرفـــ حسابَمــــ

 

چیستــــ؟

 

***

 

به رسم شهر دلتنگم نگاهم را زیارت کن.نگاه بر نیازم را به چشمانت دعوت کن.تو میگفتی اگر رفتم حلالم کن غمی دارم.برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم برو باشد ولی شبها اگر دیدی بد اهنگ است بدان من گریه میکردم از این دنیا دلم تنگ است.من از دنیا گله مندم که مهر تو کم دارم مرا در خودت کمی حل کن نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن.

 

***

 

دوست داشتنه کسی که تو رو دوست نداره مثل بغل کردن کاکتوس میمونه...

 

هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر اسیب میبینی.....

 

***

 

به تو مدیونم همیشه مثل شب به صبح فردا

 

مثل موج سرد و تنها به نگاه ناز دریا

 

***

 

درد یـعـنـی...

 

مـرور مـسـیـج هـایـی کـه یـه روزی بـاورشـان داشـتـی...

 

و امـروز بـه دروغ بـودنـشـان...

 

ایـمـان آوردی...!!

 

***

 

از این بس تنها ادامه میدهم در زیر این باران حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم...میخواهم تنهاییم را به رخ این هوای دو نفره بکشم...!باران نبار من نه چتر دارم نه یار!

 

***

 

نفس های بی هدف راه های بی پایان

 

کی تمام خواهد شد خدا میداند

 

نفس هایم دیگر بریده بریده میزند

 

تمام توانم را استفاده کرده ام

 

اما دلخوش کسانی هستم که به امیدشان زنده ام

 

و یکی از بهترین دلخوشی هایم تویی!

 

***

 

از این به بعد فقط در ذهنم به یاد چند نفر خواهم بود

 

خدا

 

.

 

تو

 

.

 

خانواده

 

.

 

باور هم نداشته باشی بازهم در خاطرم تو را خواهم ساخت با دنیایی زیبایی !

 

چقدر خوب است کور بودن

 

چقدر خوب است کر بودن

 

چقدر خوب است لال بودن

 

وقتی نمیخوای چیزهایی ببینی که دوست نداری کور بودن معجزست

 

وقتی نمیخوای چیز هایی را که بشنویی کر بودن نعمت است

 

وقتی نمیخواهی حرف هایی را به زبان بیاری لال بودن هم بهترین هدیه میشود

 

شاید به نظر بد بیایند ولی گاهی اوقات به همه این ها حسودی میکنم .

****

 

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات شب به خیر احساس من . .

 

***

 

وفاداری در عشق یعنی بعد از شب بخیر چشم ها را به روی هرچه کابوس است باید بست.....

 

***

 

همــه ماهـــر شـــده اند یــک نفـــر هــزاران نفـــر را با هـــم دوســـت دارد ! اما مـــن … ناشیـــانه به یــک نفر دل میبنـــدم هــــزاران بار ... دلتنـــگی که برایــت انــکار می کنـــم ... باز هــم بخــاطر ٍ تــوســت ... دنیــای ٍ مــن دلگیـــر نشــو ...

 

***

 

نامه آخر به رییسم: هنوزم نفهمیدم از سر بیکاری عاشقت شدم یا از عشق تو بیکار شدم

 

***

 

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر

 

***

 

دستم را بُریدند شکسته واژه‌هایی که برای از تو نوشتن کنار ِ هم چیدم

 

***

 

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه / شب من بی تو و بی آب و رنگه بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم / منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم . .

 

***

 

قانعم... تو قسمت من نه... مال مردم بودی قربان دلم که مال مردم خور نیست!!!!!!

 

***

 

شب سردی ست و هوا منتظر باران است وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من ماه پیشانی من،دلبر بارانی من

 

***

 

دنیا،دنیا آرامش بر وجود نازنینت را طالبم شبت به خیر

 

***

 

زیباترین جمله این است: اما من تو را دوست دارم... و دردناک ترین جمله این است: من تو را دوست دارم، اما...

 

***

 

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من ماه پیشانی من دلبر بارانی من...

 

***

 

تنهایی را دوست ندارم .. اما دوست دارم در قلب تو تنها باشم... تنـــــــــــهای تنــــــــــــها.... ♥

 

***

 

شبت شیک شبت بهشت شبت رنگارنگ شبت ستاره بارون شبت پر خاطره

 

***

 

" ویــژه مـــســیـــحــا " گــــریــه کــن ....... گــریــــه تـــســـکــیــنِ دردِ ..... اذنِ دخــولِ ......... شــدتــــ عــشــقِ یــه مــردِ .... خــــوبـــه ،، اگــــه تــبــدیــل بــه خـــون نــشـــه ....

 

***

 

ﻻ‌ﻻ‌ﯾﯽ ﻻ‌ ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺍﯼ ﮔﻞ ﻧﺎﺯﻡ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﺸﺎﯼ ﺗﻮ ﻗﺼﻪ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﻡ… ﻻ‌ﻻ‌ﯾﯽ ﻻ‌ ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺍﯼ ﮔﻞ ﺳﻮﺳﻦ ﻫﻤﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﺭﻭﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻦ . . . . ‌ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﻮ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺮﺩ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺍﺑﺘﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ ﺷﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﮐﻤﻮﻥ ﺑﺮﯾﺰﻡ

 

***

 

برای اولین پست: میگفتند چشمت دیگر جاذبه ای ندارد! امروز که از آن افتادم باورم شد...

 

***

 

ﺧﻮﺍﺑﯽ؟ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺁﺭﻭﻡ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ، ﺑﯽ ﺗﺮﺱ، ﺑﯽ ﺩﻟﻬﺮﻩ، ﺑﯽ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺎﺷﻢ، ﺩﻡ ﺩﺭ ﻭﺍﯾﺴﻢ، ﺳﺮﻣﻮ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ، ﻧﮕﺎﺕ ﮐﻨﻢ ﺧﻮﺏ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ﮔﻠﻢ ﺧﻮﺍﺑﺎﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ

 

***

 

سلام.. ببخشید این وقت شب مزاحمتون شدم.. میخواستم یاد آوری کنم که شب ها که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره..

 

***

 

سلام خواستم بینم آیا آشغالتو دم در گذاشتی یا نه؟بوس لالا

 

***

 

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاهاعزیزترینم، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر

 

***

 

‌میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم

 

***

 

واقعا دلتنگ توام و میخواهم این را حتما بدانی مهم نیست به کجا میروم و که را میبینم یا چه میکنم هرگز دوستی ای چنین ژرف که در وجود تو یافته ام را در دیگری نخواهم یافت...

 

***

 

ای اشک روان بگو دل‌افزای مرا آن باغ و بهار و آن تماشای مرا چون یاد کنی شبی تو شبهای مرا اندیشه مکن بی‌ادبیهای مرا

 

***

 

گوشه تا گوشه ی جنگل تو بخواب و نترس...شیرها خاطرشان هست که تو آهوی منی.....شب بخیر آهوی من.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 4:4 بعد از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه